Kroz usluge konsaltinga pomažemo klijentima da reše ključna pitanja u poslovanju i planiranju; primene savremena rešenja i konstantno analiziraju potrebe tržišta.
Posvećeni smo ljudima koji prepoznaju značaj kvalitetne usluge, posvećenost gostu i društveno odgovornom poslovanju.
Pružamo usluge konsaltinga u:
- Pre – opening fazi hotela (pripremna faza za puštanje hotela u rad – standardi poslovanja –pravila, procedure, kodeks ponašanja; kategorizacija; postavka sistema; selekcija i edukacija kadrova; izrada biznis plana; …);
- „Opening“ fazi (pokretanje svih nivoa hotelskog sistema; organizacija poslova na dnevnom nivou; zvanično otvaranje hotela);
- Toku rada hotela kroz „Održivo poslovanje“ (planiranje; budžetiranje; prodajne i poslovne strategije; motivaciju zaposlenih; optimizaciju troškova).
Svaki hotel i svaki tim je jedinstven. Otvorenom I jasnom komunikacijom, kroz konkretne ciljeve, sa fokusom na rezultat postavljamo okvire saradnje sa svakim klijentom.