Novoustanovljeno priznanje “madi menadžer godine” pod brendom “Ambasadori dobre usluge”, dodeljeno je po prvi put na XV Forumu hotelijera na Zlatiboru – Mileni Milenković, direktorki hotela “Junior”, Kopaonik. Pored niza dobrih vesti u turizmu Srbije, najozbiljniji problem, složili su se svi učesnici Foruma, definitivno su kadrovi, a naročito kvalifikovani menadžement. Zato su svi velikim aplauzom pozdravili najmlađeg “ambasadora dobre usluge”, koja uliva nadu da hotelska industrija ima sigurnu i lepu budućnost.
Čestitamo i radoznali da saznamo što više – pitamo: Je li bilo teško izboriti se za ovakvu titulu u konkurenciji najboljih u Srbiji, obzirom da je “Junior” popriličan zalogaj i za mnogo iskusnije?
Moja borba traje od prvog dana u hotelu „Junior”. S jedne strane je to bila borba za uspeh, ali i izazov kako da doprinesem uspehu. Ono što sam naučila i učinila radom u „Junioru” za šest godina, koliko sam deo tima, u nekoj drugoj firmi, koja je od početka bila na stabilnim nogama, bez problema i zaostavštine koju je imao hotel „Junior”, trebalo bi mi 10 godina. Kako god nekome izgledalo sa strane, ponekad je teži put – veliki plus, jer se mnogo više nauči, a mlad čovek se osposobi da misli, donosi odluke, daje rešenja… i tako se razvija. Bila je to, bez obzira na teškoće, odlična prilika. Mislim da bolje prilike za brz uspon i „dril” nije bilo u Srbiji u tom trenutku.
● Kako sad ocenjujete rad vašeg hotela?
To je sada već druga priča, jer sad već možemo da pričamo o radu u normalnoj sredini i okruženju na zdravim nogama. Veoma sam ponosna što sam sa mojim timom uspela da napravim tu promenu, taj rast, da stanemo na stabilne noge i radimo onako kako treba. To predstavlja ogroman skok nabolje.
●Opredelili ste se odavno za sportski turizam. Okrećete li se polako i drugim ciljnim grupama?
Sportisti su odavno naša glavna ciljna grupa, jer nam je cilj da budemo sportski hotel broj jedan u Srbiji. Ja iskreno verujem da smo blizu cilja i da ćemo narednih godina postići sve što želimo. Ono što nam je mnogo važno je da postanemo promoteri zdravog života. Upravo smo tu napravili odličan spoj kombinacijom sporta, zdrave hrane, netaknute prirode, čistog vazduha, zdravog okruženja… Veliki akcenat smo stavili i na porodice, kao stub društva, i na decu, tako da su naše ciljne grupe, pre svega sportisti, ali i porodice i deca.
● Kako je sarađivati sa grčkim vlasnicima? Jesu li otvoreni za novine?
Veoma. Pritom, iskreno mislim da bi 99% drugih vlasnika odustalo od ovog hotela u nekom trenutku, jer je ovo poprilična investicija i dugo vremena je trebalo da se stane na zdrave noge. Ali, upornost definitivno pobeđuje.
● Šta za vas lično znači Forum hotelijera – edukaciju, iskustvo..?
Nisam prvi put na Forumu, ali moram da istaknem zahvalnost gospođi Rebronji, što nas 15 godina uporno okuplja i trudi se da radeći na obrazovanju i informisanju hotelijera daje ogroman doprinos razvoju hotelijerstva i našem napretku. Osim što je ovo prilika za druženje i za bližu interakciju sa kolegama, prilika je i za učenje. Mislim da se najbolje učim kroz razmenu informacija i iskustava i zaista sam veoma zadovoljna što sam ponovo učesnik Foruma i dobitnik ovog vrednog i podsticajnog priznanja.